Det som låter för bra för att vara sant är oftast det

Francois Voltaire + Jacques Rousseau + andra snubbar/or = Svenskaplugg.
Imorgon är det prov på upplysningen, skojjigt värre...! Har suttit hela kvällen med ena ögat i svenskaboken, andra ögat på TV:n och öronen på Spotify. Haha! Koncentrationsnivån är på topp känner jag.
Tänk om man kunde få lära sig alla skolämen från TV:n, jag lovar att om du frågar mig imorgon så kommer jag med största sannolikhet lättare kunna berätta om uppdrag granskning som gick på TV i kväll än redogöra för varför Diderot var en "farlig typ". Inte bra!
Såg förresten lite från programmet Fuskbyggarna där dem visar historier från människor som blivit utsatta för personer som utger sig för att göra ett "snickarjobb", men sen inte gör det eller inte gör det ordentligt. Det understyrker i alla fall min rubrik till dagens inlägg. Dock blev köket som de svenska byggarna gjorde fantastiskt snyggt!! 

                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0