Choklad åt alla!

Tänkte ägna det här inlägget åt att berätta min bitterhet mot Macdatorer. Saker som irriterar mig; "stänga-ner-rutor-knappen" sitter på fel sida, skärmen bestämmer sig ofta för att visa alla rutorna samtidigt och man kan inte högerklicka.
Det första jag fick göra på skolan idag var att sitta framför musikprogrammet Logic för att repetera hur man spelar in, men tror du inte att datorn gjorde allt för irritera mig i högsta grad.
På sista lektionen skulle våran grupp på Es skapande spela in gubben noak, då bestämmer sig datorn för att ändra menyn lite då och då. Nej, tacka vet jag PC!!

 


Dumma dumma dator


Tisdagar är inte min favoritdag, men som tur var går dem allra bästa TV-programmen just idag. Har nyss sett The mentalist och Cougar Town (helt underbara serier) samtidigt som jag njutit av min Premium mörk choklad med hallon.  


Njutningsfull smakupplevelse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0