Caca de perro a la Sara

Fick för mig att baka moster fior idag, men mina bakfärdigheter måste ha sprungit och gömt sig. Det gick inte särskilt bra, blev ett av de fulaste moster fiorna jag någonsin sett. Haha! Får väl hoppas att dem smakar bra, även om dem ser ut som lutande tornet i Pisa eller hundbajs.

Letade efter en riktigt snygg och smaskig bild av dessa bakverk på google som jag kunde lägga upp, men hittade nada. Därför blir det mina misslyckade som får pryda detta inlägg, håll till godo!

Jag bakade moster fior för första gången 2010
Moster fior a la Sara


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv; Äsch då ;D



Men wow! Du jag tycker att det såg ut som goda bajskorvar det där :P ahhaha xD Du och din mor är typ levande... BAKMASKINER! Jag vill också kunna sånt... och få il att göra något tjusigt... af NÅN gång ><

2010-03-02 @ 00:54:16
URL: http://linneaenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med om att min mamma är en levande bakmaskin, men jag skulle nog inte kunna säga samma sak om mig själv! XDXD

2010-03-02 @ 09:59:55
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0