Äventyren finns där ute!

Snacka om stendöd, kroppen min idag känns som ett enda blåmärke. Fast det är väl så det ska kännas efter en hel dag med slalom och snowboard. Så då vart det mys framför TV:n inkurad i en filt nästan hela dagen, tog två panodil på eftermiddagen och somnade.

Såg filmen "UP" när jag vaknade. Den filmen är bara för gullig, den är rolig och så har den en bra story. En av de roligaste klippen är när en groda misstas som väckarklocka av den nyvakna gubben Fredricksen.

Scenen med grodan som väckarklocka


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Den filmen är bland de bästa animerade hittills :D

2010-03-04 @ 08:24:05
Postat av: HANNAH

Kolla in mitt senaste inlägg när jag går från nagelbitare till fina naglar :)

2010-03-04 @ 10:28:57
URL: http://www.hannahborg.se
Postat av: Linnéa

ÅÅH! Jag vill också åka snögrejs... :(



Sv: JAG VET! Och jag hatar det just därför! xP

2010-03-04 @ 18:03:31
URL: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0