A real life blogger

Hela famljen åkte in till stan idag för att göra ett ärende. Det var brorsan som skulle kolla på ett par byxor inför musikalen "I Tid och Otid" som han ska medverka i. Det är musikklasserna från Christinaskolan som håller i den och det är föreställningar nu på tisdag och onsdag. Självklart kommer vi och tittar och det kommer säkert vara jättebra!

Själv är jag glad att jag följde med på stan fastän jag kunnat stanna hemma. För tro det eller ej, jag hittade mig ett plagg som jag faktist provade och köpte. Det är något som inte händer varje dag. Jag såg plagget igår när vi var in till stan en snabbis och jag fastnade för den i skyltfönstret, lite häfigt, känns som sådant bara händer på film.

Efter ett längre tag på stan kom vi fram till att vi skulle mätta våra hungriga magar med middag på Thaigarden. Jag åt thai marinerat fläskkött med ris och jordnötssås. Det kan jag verkligen rekommendera för det var väldigt gott!

Känner mig lite som en riktig bloggare, med all shopping - ett plagg, och middag på restaurang. Det enda som saknades var latten i handen och dagens outfit. Hehe.

Jag har ändå inhandlat en till produkt idag fast jag säger inte vad förrän den kommit med posten. Håll till godo!


Ingen latte för min del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0