Tjejkväll

Igår kom tjejorna till mig på ett minikalas. Jag fyllde 18 förra helgen men det hanns aldrig med att fira med kompisarna, så då fick det bli i helgen istället. Vi firade med fika, kubbspel, lite tjejspel, guitar hero, singstar, musik, dans och massa skojj. Dessutom fick jag ännu mer presenter. Jättegoda jordgubbar och en bakbok om jordgubbar av Sofia och Frida, ett skitsnyggt hårband och örhängen från Jenny. Ni är så gulliga tack så himla mycket! Tack alla ni som kom för en rolig kväll!

           
                                           Marängtårta med hallon

           
                                                 Vid fikabordet

           
                   En kort omgång kubb pga av alla myggen som åt på oss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var vansinnigt roligt :D Du får jättejättegärna skicka mig alla roliga biler vi tog under kvällen :)

2010-06-15 @ 22:34:03
URL: http://sofaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0