Studenten

Igår var det många glada själar som firade att sina tre år på Strömbacka var över. Själv for jag in för att lyssna på estettreornas examenskonsert. Men innan jag fick komma mig iväg tjorvade moppen till den grad att jag hann bli stressad och fruktansvärt irriterad. Den ville inte starta alls, sen hade jag finskor på mig så det var ju inte det lättaste att kicka igång den! Men som tur var hann jag ändå in till då konserten började.

En glass senare stod jag och Jenny och tittade på utspringet. Dem såg så glada ut allihop så man blev jätteavundsjuk! Men nästa år då är det vår tur. Längtar!

           
                                    Studenterna som njuter av konserten


Kommentarer
Postat av: Lindvall

Det är awesome! :D Student varje år Ftw! :D

2010-06-12 @ 16:54:53
Postat av: Sara

Det är studenten varje år!!! XD Fast inte för samma personer varje år bara! :P

2010-06-12 @ 18:19:59
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Lindvall

Sant! JAG vill ta det varje år! :D

2010-06-14 @ 00:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0