Sladdtrassel

Började dagen med vakna upp helt utvilad efter 9 timmar sömn. Jag följde som sagt mitt råd igår och det visades sig vara riktigt smart!

På kören bestämde sig våran klass för att komma på ett sätt att skämma ut sig på det bästa sättet. Det resulterade i att vi ställde oss i en trappuppgång och sjöng Uti vår hage och Sommarpsalm. Sen gick vi vidare till cafeterian och sjöng även där, men när klassen begav sig till matsalen för att sjunga vände jag klacken. Man ska faktist gå på den här skolan ett helt år till!

Efter den förödmjukelsen blev våran klass bjudna på lunch på Thai-garden av våran rektor. Den lunchen har vi fått för att främja oss att fortsätta med att inte röka på skolan. Annars är det väldigt många andra på våran skola som gör det. Men inte våran klass för vi är så duktiga!

På arbetsmiljön fick vi löda ihop vår egen mikrofonkabel. Jag jobbade med Linnea E och när vi till slut lyckats få ihop alla sladdar på rätt plats, hade vi trasslat in vår kabel i kabeln till lödapparaten. Detta medförde att vi för en kort sekund fick för oss att vi på något sätt hade lyckats löda ihop mikrofonsladden med kabeln till lödapparaten. Så var dock inte fallet, men vi fick oss ett gott skratt!

           
                      Lödapparaten som inte var fastlödd i vår mikrofonkabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0