Måttlösa skrivdon och radioaktiva myggor

En dag fylld med sömn, ja jag har sovit nästan hela dagen lång. Förutom då jag var på promenad och den lilla stund som jag hämtade min bror som kom hem från konfirmationsläger i Gbg idag. Han har varit borta i ca 1 vecka nu och dem verkar haft riktigt roligt där nere. Min snälla lillebror hade dessutom med sig en present till mig från Liseberg där dem var en kväll. Jag fick nämligen en helt enorm rosa penna av min omtänksamma bror. Den ska jag använda när jag bockar av dagarna i min almanacka ovanför sängen. Den tackar jag för!



Idag på promenaden måste jag blivit biten av en riktigt elak mygga. Den har bitit mig i halsen och nu är jag jätteöm och svullen. Detta förstorades självklart upp i min fantasi och jag kom fram till att jag blivit biten av en radioativ mygga och imorgon kommer jag vakna upp med superkrafter precis som i filmen Superhero Movie (fast då blir han biten av en radioaktiv trollslända). Redigerade en bild så ni vet hur jag kommer se ut när jag också sytt mig en superhjälte dräkt. (Stolt över mina redigerarkunskaper i Photofilter).

            Redigerad i Photofilter
                                             Sara som superhjälte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0