Love is not a game

Guinevere Pettigrew: You people, with your green drinks and your parties and your subterfuges! You're all playing at love. One minute her, the next minute someone else, flit, flit, flit! We'll, I'm not playing. Love is not a game.

Jag såg just en film på TV:n som heter "Miss Pettigrew lives for a day" och jag blev totalt hänförd. Den här filmen var helt enormt bra. Den hade en rolig historia, härliga karaktärer, underbara repliker och ljuvlig samt uppryckande musik. Jag kommer definitivt se till att jag får se den här filmen igen, den gjorde mig på jättebra humör och alldeles bubbligt lycklig! In i hyllan bland favoritfilmerna!

             En av dem underbara låtarna som får en på riktigt bra humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0