Första och enda gången... i sommar

Nu har jag packat färdigt och efter middagen bär det av. Jag och pappa tar husbilen ner till Skellefteå för imorgon är det gokarttävling på g. Det blir min första för sommaren och min första på väldigt länge. Körde ju ingen tävling förra året, så nu är jag riktigt nervös. Men det ska nog gå bra, jag är laddad till tusen! Haha. Om jag klarar mig från att komma sist så är jag väl nöjd. (Bara för att jag skrev så kommer jag förmodligen komma sist också.)

I husbilen på vägen ner hade jag tänkt lyssna på lite musik och kanske glajja i mina nya fula solbrillor som jag följde med SOLO-tidningen jag köpte idag. Man ser inte klok ut i dem!

           
                  Så här kommer jag förmodligen se ut på vägen till Skellefteå


        
         "Let go" - Imogen heap. Spelas i lurarna för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0