Ett trefaldigt leve!

Nu är man äntligen med i gänget! Idag fyller jag 18 år och det känns väldigt bra!

För ungefär 1 timme sedan så väcktes jag av att mamma, pappa och Mattias kom insjungande. Jag fick frukost på sängen och sen blev det att öppna presenter. Jag fick bland annat ett par koss-lurar så nu behöver jag inte sno Mattes eller mammas mer. Tack så himla mycket!

Senare idag blir det att fara till tvillingkusinerna som också fyller år den bästa dagen på året. Grattis Markus och Andreas!

Igår var jag och mamma på stan, där hittade jag en klänning jag ska ha idag på kalaset. När vi kom hem hälsade kusin Linda på och gjorde en jättefin sminkning på mig. Hon är väldigt duktig och ska förmodligen sminka mig inför balen. Vilken tur jag har!

Och vad passar inte bättre än att äta ute när man är så fin. Då Mattias och pappa kom hem från gokarttävlingen åkte vi till Thai-garden och åt finmiddag.

Kvällen fortsatte för min del i stan där jag var och kollade på cruisingen. Där var dock inte jättemånga bilar, men jag såg en och annan Buick, vilket jag inte var sen att kommentera för resten av gänget. Haha!
När klockan slog efter 24.00 så blev jag grattad med väldigt fin sjönsång och ett trefaldigt leve (det är bara kungligheter som får fyrfaldigt leve enligt Kenneth). Tackar Daniel, Kenneth, Viktor och Peter!

        
                              Glöm inte bort att hissa flaggan för nationaldagen


Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, grattisgrattis ;)

2010-06-06 @ 16:13:01
Postat av: Sebbe

Gamla Buicks är riktigt fina! Grattis igen :)

2010-06-07 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0