Ett steg närmare vuxenlivet

Ännu en födelsedag har gått och jag känner mig helt slut. Efter kalaset var det svårt att hålla ögonen uppe, men det är väl så det ska vara när man blir gammal och gaggig! Haha, skojja!

Annars har jag fått massa fina presenter från familj, släkt och vänner som förmodligen kommer att komma till god användning framöver. Tillexempel min brödbakbok, grythandskar, två fina porslinskålar och en spakorg. Tack så himla mycket allihopa!

Nu ska jag snart lägga mig till kojs, fast först ska jag nog läsa lite i min bok jag fick i present. Boken är skriven av Camilla Läckberg och heter "Isprinssessan". Jag har inte läst någon bok av henne tidigare så det ska bli intressant!

           
                                        En av mina många fina presenter


Kommentarer
Postat av: therese

jag har 3:e boken i serien, så he är bara låna den sen om du vill :D

2010-06-09 @ 17:32:32
Postat av: therese

och btw, jag ser fram emot en godluktande massage, muhah ;)

2010-06-09 @ 17:33:06
Postat av: Sara B

Shysst! :D haha ja den massagen hoppas jag att det är jag som får njuta av!! ;)

2010-06-09 @ 22:38:24
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0