Estetfetz

Igårkvälls var det estetfest för alla festglada! Jag och Jenny kom dit kring 8, efter att vi helt felfritt hittat dit genom att läsa skyltar och anvisningar, (alla dessa "partyn" verkar visst alltid hamna ute i ingenstans) å då var vi fruktansvärt nöjda. Väl där var humöret på topp hos dem allra flesta och det blev en riktigt rolig kväll!

Något annat som glädje mig var att jag lyckats gå hela kvällen utan probem i min nyinskaffade pumps. Min första galna pumps någonsin och jag lyckades helt utan problem, inga skavsår eller värk. Sen att dem är heljokans snygga också gör ju inte saken värre!

                        
           Dessa fina skor från Scorett prydde mina fötter denna fredag

Kommentarer
Postat av: therese

oj satan så jävla snygga! dreggeeeeeel...:D

2010-06-05 @ 22:56:58
Postat av: Sara

Jag veet! :D:D Väldigt nöjd över inköpet!

2010-06-06 @ 10:35:02
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0