Dagar med bror

Igår cyklade jag och bror in till stan. Väl där gjorde Mattias lite ärenden som att korta av ett armband som han fick i konfapresent från släkten och så köpte han en goluktande parfym från ett presentkort. Annars gick vi och kollade lite på allt möjligt och vi hittade en sån där cool high schooljacka, en sån som jag velat ha sen jag såg filmen "BIG" första gången. Fast tjejmodellen av den jackan var inte särskilt fin. Men Mattias var fin i den från Jack and Jones. Det var trevligt, men tyvär lyckades jag inte komma ihåg att göra det enda ärende som jag skulle göra. Så kan det gå!



Idag så jobbade vi tillsammans på gokartbanan och det gick väl gode bra det också. Det flöt in kunder då och då, så dagen gick rätt fort. Som sagt, det är rätt fullt upp för mig i sommar. Hoppas ni också har något att fördriva er sommar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0