Bara några knappar svårare

Igår avklarades första dagen på sommarjobbet. Dagen gick rätt fort men efteråt var jag helt slut i kroppen. Det mesta var som vanligt, men en del saker var nya för i år. Tillexempel den nya kassan som har ungefär 100 ggr fler knappar än den förra och 1000 ggr fler funktioner. Så det var bara att sätta sig ner och titta igenom manualen, men det ska nog gå det också.

Jag tycker det är rätt härligt med sommarjobb, för igår var första dagen som jag faktist kände att jag fått sommarlov. Jag hade som inte riktigt fått in i hjärnan att vi faktist är lediga från skolan nu. Med den insikten rikare ska jag nu gå och göra mig iordning för dag 2 på jobbet. Hoppas ni också känner att det är sommarlov nu!

                     
                                        Tummen upp för sommarlov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0