Tillfällig nedskärning av blogginlägg

Nu var det nån dag sen jag skrev, men så kan det bli när dagarna fylls med olika sysslor och nöjen. Tyvär är den största delen sysslor och inte så intressanta att jag känner att dem är värda sin plats på bloggen.

Har jobbat både torsdag och fredag. Den senare nämda, alltså idag gick dessutom det mesta fel. Det var massa kunder och sen tre bokningar på det. Sen på den största bokningen gick en transponder (grej som tar tider) på en av kartarna sönder, så då blev det massa tjorv och bokningen tog mycket längre tid än beräknat.

Efter en sån dag känns det bäst att få springa av sig allt negativt, vilket jag just gjort. En timme ute förbättrade definitivt mitt humör.

Onsdagen däremot innehöll minigolf, en sväng till stugan, film, en promenad och lite konsertmusik. Det har varit "håjladokonsär" i logen här i vår lilla by. Det var Storstryk som spelade och det blev tydligen slutsålt. Själv köptes inga biljetter här i huset då man ändå hör ända hem till oss och om man går ut så låter det helt okej. Det var en härlig onsdag!

           

Ikväll blir det att sova ordentligt, för imorgon blir en heldag på Långnäs för att se och lyssna på Dragway. Längtar! Ska se om jag orkar dra med mig kameran också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0