Storshopparn

Som sagt så blev det att fara till Skellefteå igår för att shoppa. Det var jag, mor, kusin Therese och hennes mor som gjorde stan i Skellefteå lite farligare när vi satt kurs mot affärerna. Jag och Therese gick till alla klädbutiker vi hittade och det slutade med att jag kom hem med; ett par chinos, en klänning, leggins, ett par sommarskor och ett par sandaler. Jag blev väldigt nöjd med mina inköp och jag fick möjlighet redan på kvällen att testa mina allra första chinos som var enormt sköna, snygga och billiga (150kr från Bik Bok). Ett riktigt kap!

Många affärer och en fika senare började jag och Therese att känna oss nöjda. Men det var inte vad man kunde säga om våra mammor. Så där mer mot eftermiddagen då började dem shoppa på riktigt! Haha! Så då satt jag och Therese oss ner på en bänk och pratade istället å det var inte dumt det heller! Jag tackar så mycket för en jättebra shoppingdag med väldigt roligt sällskap!

           
                 Så här såg det ut förra gången jag och Tess var till Skellefteå


Kommentarer
Postat av: mamma

jodu se upp för morsorna när de kommer igång på riktigt,.... det där var bara försmak av vad som komma skall! Det finns ett Luleå stad som vi kan invadera med vår närvaro så gör er redo- om ni orkar med oss igen!

2010-07-12 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0