Solfrossa

Vilket härligt och varmt väder det var igår. Fenomenalt soligt! Försökte njuta av all ledig tid i solen, så det blev att fara och bada på Fårön med kusin Therese och bror. Det var väldigt skönt. Var i vattnet hur länge som helst.

På kvällen blev det mjukglass och en tur på Södra hamn, eftersom vädret fortfarande var enormt bra!

En annan dag som solen sken, i alla fall sina stunder, var i lördags på dragracingen. Det var riktigt roligt och var där från ca 11 till 22. Hela dagen med bilar, motocyklar, dragsters och skotrar, sen trevligt folk och godis remmar. Det regnade dock lite och på dem mest olägliga ställena. Precis när top fuel skulle köra tillexempel, så det blev inte så mycket av det för min del. Men det kommer fler gånger som man säger. Kul var det i alla fall! Lyckades även bränna mig på knäna av alla ställen, men så satt man ju på en läktare i gassande sol också, vilket kanske förklarar lite. Haha! P.S. Glömde ju ta med mig kameran, så det fick bli några bilder från mobilen istället.

               
             Här satt all publik i värmen och njöt av ljudet från de olika tävlande

           
                  Först gäller det att värma däcken, då ryker det rätt häftigt

           
                             Monica Öbergs top fuel bil inne i depån

Hela den dagen gick jag dock omkring med enorm ryggvärk, vilket resulterade i att jag fick sova lördagsnatten med benen i 90 grader. Dagen efter gick det inte att fara till jobbet så det fick bli att bara ta det lugnt.

Precis som idag, men nu är ryggvärken i princip borta efter x-antal värktabletter. Men det känns som jag fått någon sorts solfrossa av allt bra väder. Känner mig febrig och riktigt trött. Om jag orkar kanske det blir att fara och se den nya twilightfilmen på bio, men får väl se. Sommarlovet fortgår annars helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0