Såpopera

Äntligen är den sista dagen av 4 jobbardagar i raken över. Det känns helt fantastiskt att jag ska få vara ledig i hela 2 dagar nu. Gissa om man är lite lycklig? Haha! Jag tänker ta vara på varenda minut av min ledighet. Ingen minut ska kännas bortkastad. Därför bär det av till Skellefteå med go-kusinen imorgon för lite shopping.

Sista dagen på jobbet har varit den lugnaste på länge, även en av dem roligare. Dagen innehöll nämligen roliga arbetskamrater, baklängeskörning med gokartar och vattenkrig med tvålvatten. Jag fick massa såpa i munnen tack vare mina kära kollegors busstreck, så det blev värsta såpoperan (!). Hahahahaha! Märks det att jag är på bra humör?

           
                              Bild från min sena joggingtur efter jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0