PDOL

Tiden har verkligen gått snabbt fram och det är galet hur mycket som hunnit ske under dem 6 veckor som gått. Ååååh, om det ändå vore lika många kvar! Jag har haft så roligt på all min lediga tid, fast tyvär har jobbet tagit upp väldigt mycket av mitt sommarlov. Kanske märks i bloggen att jag haft fullt upp, man hinner som inte sätta sig ner och skriva av sig lika ofta. Men nu fick jag lite tid då jag faktist har varit ledig både idag och igår.

Igår på schemat stod PDOL på kvällen, å så det blev. Började göra mig iordning kring 4-5 tiden, vilket inte var direkt vad jag hade planerat. Hade tänkt börja i tid så man slapp någon stress, men är man tidsoptimism så är man... eller? I alla fall så gick inget som jag ville, vilket resulterade i sånt som att jag fick sminka om mig tre gånger (och ändå blev det inte bra). Men tillslut kom jag iväg, bara en halvtimme senare än planerat. Skillat...

Kvällen började hos Alexandra N i hennes gulliga källarlägenhet. Men istället för att stanna inne i den varma lägenheten parkerade vi våra rumpor utanför och hade en trevlig stund med roligt sällskap. Därefter trampade jag och Jenny iväg in till området. Kvällen senare bestod av; en karusellåktur, dans, salem al fakir, överfulla människor, dricka på kläderna, en godisrem och skratt. Inte helt fel!

           
                                               Salem al fakir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0