Med skurhinken i högsta hugg

Idag har varit en riktig städardag. Har städat både nere och uppe. Dessutom har jag ansträngt mig för att fixa till i mitt eget rum. Även om det låter gode jobbigt, tycker jag det är helt okej. Det bästa är om man har planerat det själv och det är ingen som sagt åt en att göra det. Jag vet inte varför det är så, men jag gissar att det är för att det känns bra att få ta eget ansvar. Sen om man gör allt med lite musik så går det mycket fortare. Här hemma dunkades musik förfullt när jag och bror sprang omkring med dammsugare och skurhink i händerna.



Ballroom Blitz - Sweet (den här bl a hjälpte till i städningen idag)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjena snyggis! :-) Ja ,den var kanon! Hur var din midsommar? :-D Absolut att vi ska träffas, tänkte faktiskt på det idag! Jag ska dock till Skåne i helgen, men sen är jag i princip ledig varje kväll ;-) Så vi bör hitta nån dag ju! :-) Kraaaam <3

2010-07-01 @ 22:48:43
URL: http://phridaa.blogg.se/
Postat av: mamma

ja det gjorde ni riktigt bra idag, ni måste ha sprungit på friskt för det var så fint när jag kom hem! Tusen tack! mamma

2010-07-02 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0