En ledig tisdag

Öppnade den andra lediga dagen med att fara in till stan för att lyssna på musikarna på stan. Det lät bra och var riktigt underhållande! Senare gjordes en rad med ärenden, vilket innebar allt för lång tid i en varm bil. Så efter det blev det att vila innan det var dags för att städa rummet, som av någon anledning alltid lyckas bli stökigt även om man bara tillbringar nätterna där. Hmmm...

På kvällen blev det promenad, popcorn framför en film med jättebra ljud på datorn. Jag fick nämligen en sladd igår som gör att jag kan använda högtalarna från min CD-spelare till datorn. Kan man bli mer tacksam och glad!? Svårslaget!

          
                     Numera kommer mitt datorljud ut från dessa högtalare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0