My anger has been released

Nu har jul, nyår och jullov tagit slut. Imorgon börjar det som man förnekat existerar under två underbara veckor.
Men redan idag så började jag känna av den ilska och negativa energi som skolan ger av. Jag har gjorde yttepytte små läxor idag, inte farliga alls, men snacka om humörsvängning.
Under hela lovet har jag varit som värsta solstrålen, tills idag då jag började tänka på skolan. Det var nästan otäckt.
Jag fattar inte att min familj står ut med mig under dem tiderna som skolan pågår.
Jag är hemsk, jag är stressad, jag är på dåligt humör och jag är som en tickande bomb som man hela tiden måste hålla sig i god med annars kanske man åker på en känga. Jag bär så mycket ilska när det kommer till skolan.
Jag kan rabbla upp många anledningar varför jag verkligen inte tycker om skolan, men jag kan inte förstå varför skolan kan göra mig så illamående och arg. Om inte annat så kanske år 2010 kommer ge mig några svar.

Tidningsrubrik - skolan skapar monster
                                                            Bara för att jag är positiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0