Cartoon Network

Brukar ni någonsin få en känsla av att allt är emot er? Så har jag kännt för en längre tid just nu. Jag kan aldrig planera något för antingen kommer något i vägen eller så blir jag sjuk. De få gångerna jag lyckas göra något jag tänkt så ska det jävlas tills jag bryter ihop. Jag är så himla trött så jag orkar inte ens kämpa, jag ger upp direkt.

Jag önskar att jag vore liten igen, man hade inga problem, helt bekymmerslös ovetande om vad som skulle komma hända i framtiden. Bara lek och skojj! Man var trygg i sin lilla bubbla till värld. Åååh, kära barndom!


    The Jetson Family - ett av favoritprogrammen


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ååh, The Jetsons minns man :D! Hmm, satt för bara några timmar sen själv och försökte minnas mina favoritprogram från Cartoon x)

2010-01-24 @ 15:23:37
Postat av: Sara

Härliga bardom!

2010-01-29 @ 22:17:11
Postat av: tessan

Kände precis samma sak för några år sen. allt bara sket sig. Du är duktig som kämpar! hör av dig snart :)



hehe, kom ihåg när vi satt hemma hos mig och försökte komma på vad det där programmet hette :D de bästa på cartoon network någonsin!

2010-01-31 @ 00:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0