Söt som socker...

... kanske inte riktigt men nästan.

Idag tog jag bussen in till stan för att jag och Jenny skulle fara på Oriflames öppet hus som vi blivit inbjudna till igår när vi gick på stan. Tur att vi bestämde oss för att fara på det! Där borta fick vi testa en massa produkter. Sen fick jag en ansiktsbehandling och både jag och Jenny blev festsminkade av en make up artist, som också gav oss en hel del bra tips! 

Under tiden vi var där beställde jag en dyr foundation, samma som hon sminkade mig med därborta, förhoppningsvis är det värt pengarna.

När vi skulle därifrån så snöade lite och jag vart tvungen att gå baklänges så inte min sminkning skulle bli förstörd - söt som socker var det va? haha

Nu ska jag sova så jag orkar med den tidiga morgondagen! Ha de bäst!

2010 med Jenny på Oriflame öppet hus
Min sminkning

Öppet hus med Jenny
En aning allvarlig kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0