Om nervositet smittade skulle hela världen skaka just nu

Nu är jag äntligen färdig med arbetsmiljö arbetet. Nu är det inge mer läxa innan lovet som jag har fattat det.
Skönt! Då är det bara musikalrep som gäller och det är ruskigt lugnt eftersom jag sitter i orkestern och låtarna
jag spelar inte är särskilt svåra. Det verkar som det bara är roligheter framöver som gäller då.

Direkt efter skolan och fettisdagsmiddag med semla åkte jag och pappa till sikfors och tränade inför rallytävlingen
till helgen. Körde bara fast en gång som tur var, önskar dock att jag hade lite mer kontroll över bilen. Känns lite
osäkert inför tävlingen. Det skulle vara enormt pinsamt att köra fast när en massa duktiga förare ser på. Det andra pinsamma som skulle hända är att jag kör fruktansvärt dåligt så alla typ kör ifrån mig med hur många sekunder som helst.
Haha! Skulle typ skämmas ihjäl. XD Så, ja jag är jäkligt nervös, sen hjälper det ju inte att jag vet att jag ska sitta
helt själv i bilen utan en pappa som sitter och berättar hur man ska svänga, när man ska bromsa, vilket spår man ska välja i kurvan eller när man behöver använda handbromsen. Ruskigt värre och ändå är det bara början.

Jo för om två veckorska jag vara med på rallytävlingen som går i Luleå och köra i damklassen med ett team med flera mycket erfarna förare. Hoppas det går vägen och hoppas jag inte krashar deras bil, jag skulle nog skämmas ihjäl då!!!

Efter träningen idag så for vi i alla fall och inhandlade en snowboard till mig, så nu hoppas jag på att få åka
mycket i backen på lovet. Härliga tider framöver alltså! Det känns som en del saker i mitt liv har tagit nya vändningar och kanske om ett tag kommer Sara Lovisa Magdalena Berglund Marklund skuttande i ett par jeans till skolan (internt)!! XDXD dXD


Vardagsrummet på skidor av jag och JennyVardagsrummet med skidor
Jenny och jag med vårt hembygge på skojjräjset i Sikfors
där rallytävlingen är till helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0