10 orsaker att inte hata Heath Ledger

Igår såg jag den underbara tjejfilmen "10 orsaker att hata dig" och självklart blev jag som de allra flesta tjejer helt hänförd av rollen som Heath Leger spelade. I filmen är han snygg, farlig och med ett hjärta av guld var det svårt att inte drömma sig bort! Men den drömmen blev snabbt en mardröm eftersom jag upptäckte idag på ett skvallerprogram på TV att han faktist dog 22 januari 2008 av en överdos. Mitt hjärta gick plötsligt sönder en aning.


Heath Ledgers underbara roll i filmen

I filmen

Heath Ledger i rollen som Patrick Verona


Kommentarer
Postat av: Therese

åh, heath ledger är en av mina favoriter. du måste se the dark knight, och även brokeback mountain. han är så otroligt bra! :D

2010-03-03 @ 18:49:36
Postat av: Sara

Jag har sett dark knight, tror jag såg den med dig och Sebbe XDXD den är bra! :) visste dock inte då att det var han som spelade i den! Han är verkligen duktig!!

2010-03-03 @ 20:56:29
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: therese

haha okej XD jo, han spelar jokern! :D

du måste se brokeback mountain också, den är jättevacker! han spelar dock bög men XD

2010-03-04 @ 17:49:29
Postat av: Sara

haha okej :D jag borde nog det! =)

2010-03-05 @ 10:39:11
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Linda P

Men kära kusin, håller du dig inte uppdaterad inom kändisvärlden? hehe



Jag fällde nästa en liten tår dagen han dog!



Hoppas att allt är bra, Kram från kusin Linda

2010-03-10 @ 22:24:49
Postat av: Sara

Nej, jag har aldrig varit särskilt insatt i den världen!! XD

Jo jag har det bara bra, allt känns gå lite som på räls för stunden! :):)

2010-03-11 @ 21:45:51
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att höra! Ta hand om er, och hälsa alla. :)

2010-03-13 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0