Vad vore en jul utan julgran...

... inte lika mysig skulle jag tro. Igår kläddes granen hemma hos oss. Den blev riktigt fin och ståtlig. Att ha julgran är egentligen en ganska säregen tradition. Jag menar hur konstigt är inte idén om att ta in en gran för att sedan "pynta" den med diverse glittriga prylar tillsammans med en massa ljus. Hur konstigt det än låter så kommer julgranen alltid förbli det julpynt som ger mig mest julkänslor.

När vi pyntar julgranen hemma fyller vi den med allt pynt vi har. Idealgranen som vi strävar efter att uppnå är Musses julgran som visas på julafton. Den är så härlig! Varje gång vi har klätt granen färdigt vill jag bara sticka in huvudet för det ser så mysigt ut!

           
           
                                 Så här blev julgranen den här julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0