Lyckobubbla

           
          Jag fick ett kamerastativ i julklapp som jag var tvungen att pröva direkt

Jullovet hittills har varit helt underbart! Just nu rullar Gossip Girls säsong 3 på TV:n, en av dem bästa serierna, eller förmodligen den bästa! Fick dvdn i julklapp och hamnade i en enorm lyckobubbla. Rättare sagt så befann jag mig i en enorm lyckobubbla under hela tiden som jag öppnade mina julklappar.
Fick bland annat ett kamerastativ vilket jag använde för att ta bilden ovan. Det kommer bli jättekul att ta bilder med min älskade kamera nu. Jag fick ett par skor som är helt underbara! Snygga som stryk med bekvämligheten på topp. Eftersom jag älskar Lasse Åbergs sällskapsresan filmerna fick jag alla DVD:erna av Daniel. En perfekt julklapp! Jag fick även ett jättefint smycke av honom. Fick många fina smycken av bror, kusin Therese och Minett R också. Så nu kommer jag vara fin!
Jag fick massa andra underbara julklappar också och jag hade en väldigt trevlig julafton med en väldigt trevligt släkt! Jättekul!

           
                          Mattias fick ett annorlunda paket på julafton

           
       Mattias fick nämligen tillbaka sina nappar han gett till tomten när han var liten

Juldagen var inte tråkig den heller för då kom andra sidan av släkten och så blev det gomiddag. Jag och Therese åkte på en liten roadtrip på kvällskvisten också. Det var roligt att bara åka runt och prata av sig lite.

Under de här lediga dagarna har jag även hunnit fara och åka snowboard som jag längtat efter så länge. Jag, bror, mor och Daniel åkte iväg till Kåbdalis. Det var gode kallt och det tog väldigt länge för mig att komma igång från förra vintern. Jag ramlade all gångerna förutom dem två sista åkturerna. Jag kan säga att det kändes i kroppen dagen efter. Haha! Hej avdomnad rumpa och onda armar säger jag bara! Men det var skitkul och kommer upprepas fler gånger inom en snar framtid hoppas jag!!

En del filmkvällar har också infunnit sig med roligt folk. Hoppas det kommer fler.

Nu tror jag att jag ska flytta mig från soffan för att gå och göra något vettigt... hoppas jag! Ha ett fortsatt underbart lov och ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0