En rolig upptäckt!

Idag fann jag en speciell insändare i tidningen extra intressant. Eller rättare sagt en bild till en insändare i fredagstidningen.
Det första jag observerar är att det är en bild av min förra orkester, blåslaget. Det andra jag märker är att det är en väldigt gammal bild eftersom jag ser några som jag känner igen som ser väldigt små ut. Då jag blickat på bilden en liten längre stund upptäcker jag mig själv mitt framför näsan. Där är ju jag, liten blond tjej som spelar flöjt.
Jag fattade inte att det var jag förrän jag kände igen kjolen. Haha! Det känns som man är mer nostalgisk såhär kring julen. Så det var en rolig upptäckt!

           
             PT-tidningen använde sig av en gammal arkivbild till en insändare...

           
                           ...och där på bilden står jag och spelar flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0