Ingen dag den andra lik... nästan

Howdy partners!

Nu är det äntligen färdigjobbat för den här gången. Igår avslutades den här sommarens arbete med en jobbmiddag på Valdino med alla anställda. Där pratade och disskuterade lite utvärderingar bland annat. Självklart åt vi riktigt god mat också. Mitt menyval bestod av; förrätt: Räk- & kräftskagen på toast, huvudrätt: Ugnsbakad lax m ratatouille och ljummen färskpotatis-sallad, dessert: Tartufo Limoncello. Det var mycket gott!

Även om man kan tro det så har jag inte jobbat varje dag den senaste veckan. Så ungefär såhär har det sett ut den senaste tiden...

The last weeks chores and fun

 Måndag: Tog min första körlektion på körskolan. Pappa följde med och det gick helt okej. Sedan bar det av till Umeå där man bland annat hälsade på trevligt folk.

Tis-Fre: Endast massa jobb och plugg förekom under dessa dagar. Plus en körlektion på fredagen.

Lördag: En varm dag på Nolia, uppvisning av militärens jasplan, en svindlande biltur, husbilar och pizza skulle bäst beskriva vad som försigick den här dagen på dagtid. Kvällen spenderades med Tess på stan. Ingen tråkdag här!!

Söndag: SISTA JOBBDAGEN!!

Måndag: Min tredje körlektion gick väl lite som den ville. Efter lite stan blev det en eftermiddagstur med båt till Stenskär.

Tisdag: Började dagen med sovmorgons-mys med avsnitt av Solsidan. Sen blev det en snabbis till stan och därefter var det Valdino.
 
Många glada hälsningar från en som sommarlovslycklig tjej...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0