Det sista sommarlovsinlägget 2010

Här kommer ett sista inlägg som handlar om sommarlovetsdagar, som ett avslut på en underbar sommar! Om den ändå hade fortsatt ytterligare några veckor! Men nu börjar skolan om imorgon. Ska alldeles strax kura ihop mig i sängen, men jag kände för att skriva ett inlägg först. Det har inte blivit så många nu under sommarlovet, får väl se hur det blir nu när rutinerna börjar komma tillbaka. Jag har rätt mycket nu två veckor framöver, men man vet aldrig! Hux flux kommer det ett litet inlägg. Haha.

Dem sista sommarlovsdagarna har jag hunnit vara och testköra en ny sorts hyrkart (skojjigt), även varit på Norrlandscupens finaltävling i gokart och sett Mattias köra. Där blev det också att äta middag med väldigt trevligt folk. Övrig tid har jag pluggat en del och sen en massa filmmys. Det har varit en fantastisk sommar!

                
                                       Mattias provar en ny hyrkart
  
           
              En suddig bild från prisutdelningen under Norrlandscupens middag


Kommentarer
Postat av: I + I S L

Hallå! :D

2010-08-25 @ 18:44:17
URL: http://domies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0