Var kom snön ifrån?

Nu var man hemma igen. Det känns väl sådär, hade gärna stannat längre i Tjeckien. I alla fall tills snön smält bort här hemma. I Tjeckien fanns inte spår av snö så det kändes lite tarvligt när jag här hemma fick leta för att hitta en snöfri plats att sitta ute i solen och göra läxor på. För det är vad jag har gjort idag, men nu är jag färdig.


För att få en paus i mitt pluggande åkte jag och mamma till min kusin och deras bebis. Tog en del härliga bilder!

För tillfället tänker jag och Mattias fara ut på säsongens första moppetur. Ska visa lite hur man kör och så, han tar ju moppekortet i sommar. Förhoppningsvis så fryser vi inte ihjäl.

Bild från förra året
Bild från förra årets första moppetur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0