... vänsterpuckad?

Det gick en hockeymatch på TV idag och jag hittade hela min familj i vardagsrummet, vilket förvånar mig i högsta grad eftersom vi näst intill aldrig tittar på sport här hemma om det inte innehåller motorer. Ett bevis på att så är fallet skulle kunna vara Mattias kommentar när han observerade en av hockeyspelarnas teknik; - Han där är ju vänsterhänt... eller vänsterpuckad... eller hur man nu säger. Haha! Jag skrattade gott inombords när jag lämnade soffan.

Har nyss sett långfilmen Rush hour 3 på tv4 och snaskat av påskgodiset jag fick av mamma och pappa. Jag måste bara säga att Chris Tucker och Jackie Chan är så himla bra i alla rush hour-filmerna. Mest imponerad är jag av Jackie som inte ens vet vad hälften av det han säger i filmen betyder och ändå lyckas han agera otroligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0