Höga stilpoäng tilldelades

            Sebbe, Matte & Dmytro
                                   Från vänster, Sebbe, Matte och Dmytro

Drog till Valls kring elvatiden. Efter några åk kände jag att åkningen började flyta på tillräckligt för att testa lite småtrix. Dumt gjort! I ett försök till att "snurra" men snowboarden stappade jag och föll rakt på svanskotan, vilket gjorde gode ont. Tur att jag hade så förstående killkompisar i närheten som kastade snöbollar på mig istället för att fråga hur det gick. Inte för att jag höll på att dö precis men.. ehe.

Jag var dock inte ensam om att baila, Sebbe åkte för första gången i lift och det var en syn att skåda. Han lyckades ramla nästan vare gång han åkte liften och han tog hem rätt häftiga stilpoäng genom att på alla möjliga sätt ta sig upp ändå. Bildexempel nedan.

            Sebbe ramlade i liften               
                                         Sebbe tar hem stilpoäng i liftåkning

Hela eftermiddagen har dock bestått av en mängd youtube-klipp och för att jag är så cool delar jag med mig av av min knäppa humor. Luta er tillbaka och njut!

Klippet med killen som blir knockad och försöker ställa sig upp, hur kul som helst! Skrattade tills magen dog och tårarna började rinna.




Världens mest jobbigaste Mariobana...?! Klippet mest rolig i början, sen blir den rätt utdragen.




Visst älskar vi alla charmen med de gamla godingar till TV-spel och alla deras bugg, eller?



Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag måste ju vara världsbäst på att ramla i liften (Y)!

2010-04-09 @ 09:22:14
Postat av: Malin

Mario... så jävla bra spel;) och den där helt crazy banan som inte går att klara är så grymt kul;) vi satt typ en hel lektion och bara skrattade... :);)

2010-04-10 @ 00:35:04
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0