Tillökning i familjen

Idag kom pappa hem med denna leksak. En Kawasaki motorcykel. Sweet! Hoppas nu bara att man får möjlighet at få provåka någon gång framöver. Det är så himla kul att åka motorcykel!

           
                  Pappa hann börja meka med den innan jag hann ta ett foto

Imorgon åker jag och två andra från orkestern plus vår orkesterledare till Luleå innan skoldagen börjar för att vara med på morgonradion. Vi ska prata om resan till Tjeckien och så ska jag och Amanda F spela lite flöjt. Så som jag fattat det ska det vara på p4, så om ni inte har annat för er en tisdagmorgon kan ni ju alltid slå på radion för lite skön flöjtmusik och lite snack. Tror inslaget kommer vara kring kl halv 9. Annars kan man tydligen lyssna på det på internet senare. Önska oss lycka till!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jäklar så tuff :D! Nu började ja längta till när man själv ska övningsköra motorcykel ^^

2010-04-27 @ 08:23:06
Postat av: therese

den var sjukt snygg :D du och tobbe får komma å hälsa på nån dag ;)

2010-04-27 @ 15:37:12
Postat av: Sara B

Skojjigt värre! :):) kanske vi tar oss en runda förbi!! ;)

2010-04-27 @ 20:07:20
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0