Packat och klart... snart!

           

Efter skolan och körteorin har jag ägnat hela min kväll med att packa inför resan till Tjeckien, för tro det eller ej på fredag bär det iväg. Detta blir allså min första utlandsresa någonsin och jag är väldigt exalterad. Tyvär så har jag åkt på en förkylning som jag verkligen hoppas bli av med innan avresan. Nu ska jag sova och hoppas att snuvan försvinner under natten. Just min tur att bli sjuk precis innan något jag sett framemot jätte länge.

Ha de bra och sov gott, kram Sara.


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

spännande! hoppas ni får det kul! :D

2010-04-14 @ 18:00:44
Postat av: Sara

Det tror jag nog! =)=)

2010-04-15 @ 15:23:45
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0