Package delivered

                         Min leverans var större än jag beräknat

Så fort jag fick veta att mitt paket anlänt till ICA cyklade jag och Mattias iväg för att hämta det. Fast jag hade inte räknat med att paketet skulle vara så stort, därför blev hemresan en aningen besvärligare och det tog betydligt längre tid.

När jag kom hem skyndade jag mig att öppna paketet så jag fick se min systemkamera NIKON D3000! Jag har länge funderat på att köpa mig en systemkamera och nu har jag äntligen gjort det. När jag beställde kameran valde jag ett paketerbjudande och fick lite extra saker, som en kameraväska och UV filter till objektivet.

                    Mitt paket innehöll mer än bara kameran
                        Blev häpen över att det följde med en twix i paketet
                        

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Nikon är bäst! En sån har vi också. Visste inte att du beställ en, är den nå bra ^^? Trevligt att få en Twix också x)

2010-04-01 @ 17:05:14
Postat av: Sara

Jag har som bara haft den i några timmar än, men vad jag hunnit lära mig så är den över förväntningar!! :D

2010-04-01 @ 18:06:29
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Therese

å inte har du berättat nåt din lilla skit!!?!!!! nu kommer du hit så jag får klämma och känna på den!!! hahaha :D

2010-04-05 @ 16:11:05
Postat av: Sara

Hehe, självklart ska du få testa, känns som det var längesedan vi hängde... vi måste ses! :D

2010-04-06 @ 01:18:20
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Therese

hehe ja, jag älskar systemare!! :D ja, vi måste vekligen ses SNART, he var ju skitlängesen! ;D

2010-04-06 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0