Ingen planering

Hade tänkt fara till Valls idag och fila på snowboard-trixen, men så blev det inte. Det händer nog alla att saker inte blir som planerat, men jag tror jag är en av dem som ofta måste ändra planeringen för något i sista minuten. Inte för att idag blev mycket tråkigare eller så, vi far till Valls imorgon istället.

Mot eftermiddagen åkte vi in till stan och lämnade lite potatispannkaka och nybakta våfflor till farmor och farfar. Där blev jag och Mattias bjuden på en ruskigt god glass, Cornetto Bröllopsstrut. "En Cornetto som är dubbelt så stor som de tidigare varianterna, med kolaglass, chokladsås och en chokladdoppad hasselnöt på toppen. Längre ner vanlig vaniljglass med pacannötter i den chokladbeklädda struten". Låter rätt lockande eller hur?

            En bröllopsstrut

Det blev mycket promenad idag. Först gick jag på en längre promenad hemma, sen gick jag från farmor och farfar till körskolan för en teorilektion och sen från körskolan till Sebastian H. Hos Sebbe satt vi mest framför datorn och sen kollade vi på Cougartown avsnitt - en ruskigt bra serie enligt oss.

Jag tror att jag innerst inne faktiskt tycker om när saker och ting blir lite sista minuten, om allt skulle gå som planerat tror jag att den ombytliga sidan av mig skulle bli väldigt rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0