I min egna lilla värld

Det finns något som jag alltid kommer uppskatta så länge jag lever, och det är en härlig promenad. Idag har jag unnat mig två sådanna, tre om man räknar med all vandring på stan. Det är så härligt att vara ute och gå - speciellt nu när man inte längre behöver klä sig som värsta eskimån.

När man går på en promenad ensam hinner man tänka mycket, men istället för att bara fundera över saker i huvudet kan jag komma på mig själv småfnissa eller svara på mina egna tankar högt. Varje gång det händer känner jag mig lika dum och måste kolla mig runt så det inte var någon i närheten som skulle kunna tänkas höra mig fnissande för mig själv gå förbi. Förmodligen har detta säkert inträffat utan att jag vet om det och jag antar att den personen tyckte jag var konstig och fick sig ett gott skratt!

Har annars varit på stan med mamma och Matte och spatserat omkring. Alla tre hittade klädesplagg och jag inhandlade även ett nagellack. Dessutom fick jag min foundation som jag beställt från oriflame idag. Bara det bästa för dem bästa... eller hur var det nu?

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0