Härliga dag!

En rätt kort skoldag, men ändå kom jag inte hem förrän kring klockan 9.

Efter jag slutat åkte jag och några vänner till Blå Ängeln och åt middag, vilket resulterade i hawaipizza och massa roligt prat!

Sen bar det av för att öva marsch med orkestern. När vi gått från musikskolan till Nolia hade jag ingen känsel i fingertopparna. Hur ska jag klara av att gå ändå från Munksund in till centrum utan att dö? Förmodligen kommer jag klä mig så till den grad att man inte kommer kunna skilja mig från en michelingubbe.

Kvällens konsert "This is us" bjöd estet treorna på med sin egna komponerade låtar. Det lät riktigt bra och dem flesta var väldigt bra på mellansnack!

Inga hejarbilder, men så går det när man bara har mobilkamera till hands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0