Full rulle

Påsklovet har verkligen varit fullt med upptåg in i det sista. Just nu är jag helt slut i kroppen och önskar att det vore ett lov till istället för skola imorgon.

I fredags for jag, mor och bror till Luleå city för att shoppa. Väl där hände något oväntat och jag förvandlades från snål Sara till en riktig shopaholic som gick lös på varenda klädaffär inom räckhåll. Det var något jag aldrig trodde skulle hända mig. Men det var riktigt roligt och jag fick med mig riktigt fina klädesplagg.

När vi var på stan åt vi på ett ställe som heter SUB o COMPANY. Jag beställde en BBQ kyckling varm sub som var rätt stark men riktigt god, rekomenderas! Där kommer jag definitvit äta fler gånger.

Min sub med BBQ kyckling

På kvällen åkte jag till Frida N för att tillbringa hela natten. Vi såg på "Så ska det låta", hade långa samtal och kände oss allmänt vuxna.

Lördagskvällen spenderade jag på 18års kalas hos Julia L. Det var tjejkväll med rocktema och alla lyckades bra med sina tolkningar av riktiga rockbrudar. Vi åt mustig tacos och avslutade med en härlig fruktsallad. Tack för en lyckad kväll med god mat och mycket fnitter. Grattis Julia än en gång!

Min look inför rocktematFödelsedagsbarnet Julia

Åkte in till Storheden idag med mamma för att leta ett par sommarskor. Hittade ett par för 150:- på skokanonen som kommer att bli perfekt till Tjeckienresan med orkestern. Längtar till tusen!

Besökte även kusinerna idag och där togs oräkneliga många foton med min kamera. Eftersom min kära vän och kusin Therese är lite mer insatt i systemkameror än mig så fick jag lära mig ett och annat - som att ta flera foton efter varandra - en effekt vi hade mycket roligt åt.

Kusin & kyckling högsta hönsenSnart har all snö smältKyckling på cyklingTessan njuter av vårvädretTherese och kycklingen

Måste bara inflika att det var ohyggligt bra väder idag. Härligt när solen visar sig lite längre på dagen och man kan njuta av lite varmare vårväder!

(Håll pilen över fotona för bildkommentarer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0