Exalterad, uppjagad och i gasen

Nu är det bara några timmar kvar innan jag sätter mig på bussen på väg mot Tjeckien. Det känns helt otroligt och roligt! Hihi! Jag är verkligen helt exalterad, uppjagad och i gasen, det är galet. Kanske inte låter helt galet att fara till Tjeckien kan man tycka, men om jag säger att detta är min första utlands-resa så kanske ni förstår att jag är lite tjollrig.

Eftersom jag är på detta humör blir jag väldigt glad över minsta lilla, tex så har jag nyss skaffat Google chrome vilket gör mig väldigt lycklig. Det är helt underbart, snabbt, enkelt och roligt. Älskar att man kan göra sina egna bokmärken som man lägger i menyn.

Funderar faktiskt på att gå på en snabb promenad innan jag beger mig, kommer aldrig att somna på bussen annars, och kanske slutar jag att flamsa på datorn och ta massa nörd foton med webcamen. Hehe! Delar med mig av några nedan.

Liten inflikare bara; kommer ju att blogga från resan så gott jag kan, tyvär kommer jag inte kunna läsa kommentarer eller så, men det behöver ju inte stoppa er! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0