Snor - säljes billigt

Nu är det äntligen lov, vilken lycka!!! Det var min tanke, men icke de då ska man åka på värsta förkylningen me feber, hosta och SNOR. Eftersom jag inte kunnat vara med folk så har jag fått tillbringa min tid här hemma (om jag vetat vem som smittat mig skulle den person inte levt idag), där inget någonsin händer. Vilket har lett till att jag dem senaste dagarna bara ägnat mig åt att göra mindre ansträngande åtagande här hemma. Som tillexempel; hjälpt pappa att måla pannrummet, tvättat bilen, bakat, lagat middag, städat men för det mesta såsat omkring eller sovit.

Hjälper pappa måla pannrummet 09 Tvättar bilen i garaget på pappas jobb 09

Förutom all enerverande tristess, så väcktes jag första dagen på lovet (måndag) klockan 7, av en hund (vi har inga djur) som sprang omkring i mitt rum, det visade sig vara han som håller på att fixa värmen i huset som ägde hunden som hette Vilda. Efter det bryska uppvaknandet var det omöjligt att somna om, vilket härlig start på lovet eller hur?

 

För att inte upprepa samma misslyckade dag som igår föreslog jag att vi skulle hitta på något idag och när fantasin tryter så slutade det med att vi (jag, bror å mor) for till Teknikens hus och såg såpbubble show. XD

På Teknikens hus 09

Hoppas erat lov är bättre än mitt!! 

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Kan man smittas över sms? för isåfall kan jag ha smittat dig i lördags..

2009-10-27 @ 18:12:57
Postat av: Sara

Jag blev sjuk i fredags så även om det vore möjligt så hade de inte kunnat vara du. Om det hade varit du hade du dock inte levt i denna stund! Hatar förkylningar!!!

2009-10-27 @ 21:07:37
Postat av: sebbe

Kan tänka mig det. Börjar dock bli bättre för min del. Men ligga uppe mitt i natten och inte kunna somna om för man hostar konstant, är inte kul. Hata förkylningar..

2009-10-27 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0