När verkligheten talar klartext

I tisdags bestämde jag mig för att jag skulle fara och titta på rallycross, av möjligt olika anledningar. Eftersom ingen kunde skjutsa mig dit från familjen så slutade det med att jag fick åka med farbror dit. Han jobbar på Laitis och det var dem som sponsrade tävlingen vilket gjorde att förutom att jag blev bjuden på biljetten fick jag åka jättecool bil dit. (se bild nedan)

Tävlingen var spännande och jag träffade en gammal gokartkompis som var där och tävlade och han var riktigt duktig, trevligt. Men efter en stund in på min tisdagsupplevelse blev jag varse om verkligheten som gestaltade sig mitt framför nosen på mig och den talade klarext, inga undanflykter längre. Det var så lätt att drömma när saker och ting inte riktigt var klart, men när sanningen visade sig var det bara att inse fakta och gå vidare och det är precis vad jag tänker göra.

Reklambilen för Laitis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0