Rymdgubbar anropar jorden...



Nu för tiden (enligt mina iakttagelser) brukar dem flesta inte lyssna på radio så mycket, undantag mig själv. Det betyder inte att jag älskar den poppiga och smöriga stilen, men jag har alltid tyckt att det varit skönt att ha radion på när man är hemma, det känns som så trevligt på något vis och mindre ensamt om man är ensam hemma.

När jag var liten älskade jag också och lyssna på radio, men kanske inte på samma sätt som nu. Nä, det som fascinerade mig var det där ljudet som kunde uppstå när man skrollade mellan dem olika radiofrekvenserna och jag var alldeles säkert på att det där ljusa skärande bruset var rymdmänniskor som försökte kontakta mig!

                                                                                                                                                        På återseende! Sara

 


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha, rymdgubbar x). Aaa, du lyssnar mer på radio än någon annan jag känner. Lugna favoriter e alltid på hos dig :)

2009-12-05 @ 09:01:17
Postat av: THÄRÄS

hahaha, jag kommer ihåg när vi brukade lyssna på pappas gamla bandspelare och lyssna efter rymdvarelser, och när vi hörde något konstigt blev vi helt hysteriska, hahah XD och såklart våra fina radioprogram som vi spelade in ;)

2009-12-05 @ 23:25:18
Postat av: Sara

Haha! Det var precis dem gångerna jag tänkte på när jag kom och tänka på det!! XD Vi var för härliga när vi var mindre!! :D

2009-12-06 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0